fredag den 16. november 2012

Livet er dejligt!

I går var en helt igennem emotionel dag! Jeg blev nemlig færdiguddannet ved CBS, og føler nu at livet atter kan begynde efter 7 månders intensiv specialeskrivning! Det sødeste sker i går, da jeg kommer ud fra eksamen. Der kommer nemlig to tidligere praktikanter, Helene & Heidi, gående med en KÆMPE stor buket blomster, hvorefter der ryger en tåre eller to fra min side :-) Hvor fantastisk er det ikke?! Det betyder alverden for mig! Hele HoP-teamet har været en smule sløje på den seneste, men selvom jeg har sagt at timerne nok skal blive dækket, har de hjulpet hinanden, og simpelthen villet på arbejde alligevel! For de kan ikke undevære deres undervisning og alle de glade ansigter og det gode humør på timerne! Man siger der er koldt på toppe - men jeg synes godt nok det er helt fantastisk at være chef i HoP!

Tusind tak for al jeres støtte, begejstring og dejlige humør! Det gælder jer alle, både medlemmer, instruktører og (tidligere) praktikanter! I gør en KÆMPE forskel i verdenen ved at være jer!

Kærligst
Chef :)


1 kommentar: